Skandinaviska tjejer i Alanya - Turkar

feliice
Bofast
Bofast
Kontakt:

Inlägg av feliice » 2008-07-21 18:17

haampee skrev:- Turkarna raggar upp en svensk brud för att har sex med henne.

- Tjejen blir så kallat kär i turken och hon vill aldrig lämna honom.

- Hon tvingas åka och nästa dag knullar turken en ny tjej.

Har själv sätt de ;)
Det du skriver är javligt sant .. MEN bara för att de flesta håller på så så gör inte alla det .. jag ser det dagligen och det gör mig sjukt förbannad, plus att man inte är stolt nog att säga ngt till deras sk "riktiga"# flickvänner, eller ofta faktiskt deras fruar .. vet inte hur många gånger jag fått frågan, ok men har du sett honom med ngn tjej? nej säger man såklart och skyddar killen .. fast man eg mest skyddar sig själv då man helst inte vill hamna i trubbel när man bor där .

Men det har alltid varit så och kmr helt säkert att fortgå många många år .. men för dem som faktiskt har hittat en bra turk, grattis ! för dom är sällsynta i Alanya området .

arbeus

alanya 6 aug!

Inlägg av arbeus » 2008-07-21 18:20

tjena! vi är 6 grabbar som ska till alanya 6-13 aug!

Några som vill festa 24/7? ;)

Adda msn! samuelagren@hotmail.com

Lovelyloo
Superflitig
Superflitig

Inlägg av Lovelyloo » 2008-07-21 20:19

feliice skrev:
haampee skrev:- Turkarna raggar upp en svensk brud för att har sex med henne.

- Tjejen blir så kallat kär i turken och hon vill aldrig lämna honom.

- Hon tvingas åka och nästa dag knullar turken en ny tjej.

Har själv sätt de ;)
Det du skriver är javligt sant .. MEN bara för att de flesta håller på så så gör inte alla det .. jag ser det dagligen och det gör mig sjukt förbannad, plus att man inte är stolt nog att säga ngt till deras sk "riktiga"# flickvänner, eller ofta faktiskt deras fruar .. vet inte hur många gånger jag fått frågan, ok men har du sett honom med ngn tjej? nej säger man såklart och skyddar killen .. fast man eg mest skyddar sig själv då man helst inte vill hamna i trubbel när man bor där .

Men det har alltid varit så och kmr helt säkert att fortgå många många år .. men för dem som faktiskt har hittat en bra turk, grattis ! för dom är sällsynta i Alanya området .

Jodå, visst stämmer det.
Jag såg det också dagligen, i flera månaders tid.
Men som sagt, det finns vissa guldkorn där med, även fast dom verkar vara jävligt få :roll:

tone
Bofast
Bofast

Inlägg av tone » 2008-08-05 20:07

Hej hopp!!!
Ja har varit i turkiet många gånger sedan -97. Har doch alltid åkt med min kille(numera min man). Har alltid blivit respecterat när ja har gått tillsammans med min kille. Har vid något tillfälle varit ensam o då e de väl en o annan som har provat sig lite. Men ja har sagt ifrån o de har alltid lyssnat på mej. Nu e ja inte så ung längre, 40 år men ja va inte så gammal från början. Har aldrig ens flörtat med en turk. Men har "lärt känna" många turkar under alla dessa år, en del i massor med år. Tycker de e roligt att prata om kulturen, religionen mm mm mm.

De ja alltid får höra från alla(turkarna) är att kvinnorna e mindre värda. Helt allvarligt säger dom detta. De flästa ja har pratat med e gifta, med turkiska kvinnor o alla har alltid någon annan vid sin sida. De e helt normalt för dom. Kvinnorna bor på annan ort o killarna jobbar i turist ställena, de sender dom pengar. De e ok.(tycker de, inget konstigt med de alls). Sen vet ja inte hur de blir om en turk gifter sig, har ett förhållande med en skandinav el liknande......Där vet de ju att kvinnorna inte accepterar detta beteende, så vill de behålla tjejen e dom trogen eller?????!!!!!!
Ja vet ej..?? Vet bara att ja har pratat med massor av turk killar som e gift o har andra förhållanden, en del i flera år.

Detta e den erfarenhet ja har av turkiska menn. Men själv tycker ja att de e otroligt trevliga o goa så. Trivs jätte bra i turkiet men e glad ja har en svensk man hihi...

tone
Bofast
Bofast

Inlägg av tone » 2008-08-05 20:38

Jag tycker att de e helt ok att tjejerna flörtar, har mysigt me turkarna. Som de händer vart som helst annars me ..sommar flört på gotland, öland, dalarna, alanya name it! Bara de e ömsesidigt! De e väl härligt!
Sen e de bra att "ha me sig" hur många av turkarna tänker då de gäller tjejer.
Men visst e de massor med tjejer med som bara vill flörta o inte kan tänka sig ett lång varigt förhållande. Tänk på skydd , o ha så kul!!!

Skriv svar