all inclusive?

Skriv svar
anna68s

all inclusive?

Inlägg av anna68s » 2009-03-09 14:54

är lite skeptisk mot all inclusive, har för mig att man lättare får magsjuka.
vad har ni för erfarenhet?
tips på hotell som har bra allinclusive i turkiet.

MAJ
Flitig
Flitig

Inlägg av MAJ » 2009-03-09 18:13

Jag var länge skeptisk mot AI mycket just pga magsjukerisk..... och fortfarande är jag noga med att välja hotell med bra AI. Jag har varit på AI hotell var man tar dryck från "kranar", var alla själva pytsar upp glass etc. På dom ställen är jag noga med att inte dricka från glaset från den sidan som jag lagt mot dryckesautomaten.

Men jag har hittat ett AI hotell var man får allt serverat i glas och drycken hälls i från flaska och som serverar dig glass dvs inga kladdiga händer där. Där finns även stor variation med maten med bla 5 olika a la carte restauranger. Detta fantastiska hotell heter Lara Resort&Spa och ligger strax utanför Antalya. :P

Så vill du bo lyxigt och känna dig trygg (från magsjuka) så besök detta paradis.

tone
Bofast
Bofast

Inlägg av tone » 2009-03-11 16:15

Pegasus royal o resort e ochså SUPER BRA!!!!! (inte riktigt så lyxigt som där Maj va, men de e 5 stjärnigt de me). Huuur fin strand som helst o OTROLIGT MYCKET UNDERBAR MAT , hela dagarna.............! Finns alltid nått öppet. Öppnar halv sju, frukost till 11, sen lunch, sen snacks, sen middag, kaffe, kakor, natt soppa......

Rosa

All inclusive

Inlägg av Rosa » 2009-03-18 23:28

Vi var i turkiet förra sommaren och hade all inclusive. Det var första gången för oss alla så vi var väldigt förväntansfulla. Men så fort vi kom ner märkte vi att vi hade hamnat på ett enklare all inclusive hotell. Maten var under all kritik då samma mat varje dag. Barnens meny såg likadan ut varje dag i 2 veckor och den övriga varierades ytterst lite. Men som sagt det är ju från hotell till hotell. Maten som serverades var ätbar. Det fanns alltså ngt alla kunde äta. Servicen var bra. Detta var alltså i Side, Turkiet!

MVH
Rosa

Skriv svar