Ja har varit i alanya x antal gånger nu men kruxet e att ja ofta går till samma resturanger...eller så testar vi nya som ej e bra.
Ja skulle vilja ha tips på bra mat ställen!

Tone ! Hörde av Becca att Hasan inte är kvar på Bella Rosa längre !tone skrev:Ja, elite tycker ja om, Sedir ska ja prova...e de i närheten av elite? De finns ju två bella rosa nära varann, en turkisk o en som björn från steinkjer har, båda e bra, håller me!!!
Heikkenbaari.....aha...ganska långt bort...men e de bra e de ju värt en taxi!!!
Aha....smart, de visste ja inte, halv potion!! Tusen tack för tipset...blir lättare att beställa istället för att vi ska bli sams om två rätter hehehehe. Tack tack!!!!!
Ursäkta att jag skriver om Cypern i detta forum, men det är aldrig någon som skriver i Cypern-forumet. Jag åker dit om några veckor o stannar 1 vecka. Vi har lägenhetshotell där inga måltider ingår. Jag läste någon stans att man bör ha med sig 7000kr i fickpengar på en vecka om man vill festa, äta gött, åka taxi o ha solstolar o unna sig, utan att för den delen shoppa nått. Kan det verkligen stämma?Bim skrev:Hej Tone!
Har glömt att skriva till dig var HeikinBaari ligger. De har två ställen det andra på lapponia Hotel. De ligger bara en bit ifrån varandra. Saray Mah Mehmet Akif Ersoy Cad. De har free bus service...............
Mariiie skrev:Ursäkta att jag skriver om Cypern i detta forum, men det är aldrig någon som skriver i Cypern-forumet. Jag åker dit om några veckor o stannar 1 vecka. Vi har lägenhetshotell där inga måltider ingår. Jag läste någon stans att man bör ha med sig 7000kr i fickpengar på en vecka om man vill festa, äta gött, åka taxi o ha solstolar o unna sig, utan att för den delen shoppa nått. Kan det verkligen stämma?Bim skrev:Hej Tone!
Har glömt att skriva till dig var HeikinBaari ligger. De har två ställen det andra på lapponia Hotel. De ligger bara en bit ifrån varandra. Saray Mah Mehmet Akif Ersoy Cad. De har free bus service...............
MVH
Marie