Flygrädd

Skriv svar
Dr.Pork

Flygrädd

Inlägg av Dr.Pork » 2010-08-10 14:27

HA! inte jag iallafall.
Fastän jag stuckat mitt favofinger på vänster hand (långeman) och jag har ont i ryggen (det vandrar liksom runt ) lite orolig i magen kanske ,fick lite hokus pokus av en kollega myskotin eller mycolac ,strunt samma det hjälper ändå inte,drömmer ev lite mycket flygningar för tillfället,men det skulle också vara allt förutom rallybajsen då.
En riktig man skrämmer man inte så lätt!

Dr.Pork

tristar

Inlägg av tristar » 2010-08-13 14:46

Jag var aldrig flyggrädd men sen var jag på ett plan till Paris och när vi skulle landa var det en massa turbulenser så jag trodde verkligen att jag aldrig kommer ner levande. Planet var på väg nästan rakt ner, jag har aldrig varit med om något sånt och sedan dess gillar jag inte att flyga lika mycket längre vilket är jobbigt eftersom jag ändå flyger rätt mycket och jag VILL INTE vara flyggrädd!! Jag ska försöka glömma dessa oönskade stunder och hoppas att det blir bättre snart :evil:
Senast redigerad av 1 tristar, redigerad totalt 2010 gånger.

Dr.Pork

Inlägg av Dr.Pork » 2010-08-13 16:21

Jag flög till Turklandet en gång när en unge på 4-6 år skrek mest hela tiden -Vi störtar,vi störtar.Var väl inte så kul att lyssna på i 3-4 timmar.
Sen har jag ju flugit från Stockholmia till Hässleholm i full storm,den landningen var väl inte rumsren med tanke på hur kalsingarna såg ut när vi väl kom ner.
Och nu är det dax igen.Människans bäste vän är dumheten.Att man aldrig lär sig.Det lär gå åt en och annan whisky.

Dr.

Skriv svar