Varning för Travelstart

som inte passar övriga forum
Skriv svar
handbolldomare

Varning för Travelstart

Inlägg av handbolldomare » 2010-05-07 13:28

Vill bara varna alla läsare för att boka hotell på Travelstart. Jag bokade en natts vistelse på Atlantis The Palm i Dubai. I hotellbeskrivningen på Travelstarts hemsida står att det ingår en gratis frukost på hotellet. På bokningsbekräftelsen, som jag fick när bokningen var klar står No Meals. När jag kontaktade Travelstart om detta blev svaret, efter en vecka, att vi tar inget ansvar för det som står i hotellbeskrivningen och i våra villkor står att "generellt ingår ingen frukost på våra hotell"

Hallå, men nu stod det ju att frukost ingick och hur ska jag som kund kunna ta ställning till något som står på bokningsbekräftelsen som kommer när bokningen är klar? Naturligtvis går bokningen inte att ändra heller enligt dessa bokningsavtal. Hade det rört sig om mer pengar så skulle man dragit dessa oskäliga avtalsvillkor inför domstol, men nu nöjer jag mig med att varna alla för detta i mina ögon oseriösa företag, och konstatera att jag får vara glad att jag inte bokat ett all-incusive hotell.

Skriv svar