Söker flyg mellan Stockholm och Bangkok och får träff på mån

Skriv svar
gutt
Flitig
Flitig

Söker flyg mellan Stockholm och Bangkok och får träff på mån

Inlägg av gutt » 2008-04-06 17:05

Ni som har rest med dem och andra flygbolag får gärna berätta om det är någon skillnad när det gäller komfort: benutrymme, mat, dryck säkerhet... ja allt ni bara vill skriva om. Eller beror priset på långa väntetider?

Hoppas på många svar

gutt
Flitig
Flitig

Turkish Airlines. Jämfört med Sas, Finnair, Thai air..

Inlägg av gutt » 2008-04-06 17:10

Rubriken ska vara
Turkish Airlines. Jämfört med Sas, Finnair, Thai air

Ni som har rest med dem och andra flygbolag får gärna berätta om det är någon skillnad när det gäller komfort: benutrymme, mat, dryck säkerhet... ja allt ni bara vill skriva om. Eller beror priset på långa väntetider?

Hoppas på många svar

Travelpix
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Travelpix » 2008-04-07 18:02

Vet inget om Turkish Airlines, men har ett annat förslag. Jag kan varmt rekommendera kinesiska Cathay Pacific, där man flyger med hög komfort och service till riktigt bra priser. Man får dock ta omvägen via London, men det anslutningsflyget kostar inte mycket extra om man bokar direkt via Cathay.

Kolla http://www.cathaypacific.com

david_l
Superflitig
Superflitig

Inlägg av david_l » 2008-04-09 02:08

Travelpix skrev:Vet inget om Turkish Airlines, men har ett annat förslag. Jag kan varmt rekommendera kinesiska Cathay Pacific, där man flyger med hög komfort och service till riktigt bra priser. Man får dock ta omvägen via London, men det anslutningsflyget kostar inte mycket extra om man bokar direkt via Cathay.

Kolla http://www.cathaypacific.com
Bara att byta flyg i London får mig att söka ett annat alternativ. London är väl den flygplats som har sämst statistik när det gäller försenat bagage av alla världens flygplatser.

Dessutom går det enligt vad jag kan se inget direktflyg mellan London och Bangkok utan det går via Hong Kong.

Totala restiden 35 timmar eller?

Skriv svar