Lams tours the Gambia

Skriv svar
flyingnurse
Superflitig
Superflitig

Lams tours the Gambia

Inlägg av flyingnurse » 2006-12-17 17:28

Tyvärr är det så, att det finns oärliga människor som har utnytjad Lams Tours namn och de har tagit turister på olika utflykter som sedan inte har varit bra. De turister som har känd sig lurade har sedan kommit till Lams och klagad.

Så för er som vill nyttja Lams Tours the Gambia kolla hans hemsida och låt alltid personen som säger sig vara Lams visa ID!!! Lams anväder ALLTID de svenska eller danska färgerna på T-shirt som arbetskläder och har även kepps med dessa färger! Och det finns ingen annan som har detta, så även det kan vara en ledtråd för er när ni ska ha tag på honom. Det går även bra att ringa +2209906757 eller e-maila honom lamsceesay@hotmail.com så vill han kontakta er på hotellet!
Lycka till med en trevlig tur.

Cat
Superflitig
Superflitig

Inlägg av Cat » 2006-12-21 17:51

Hej

Jag vill ockso pominna om att det gor att skriva till honom eller ringa och bestalla hamtning po flygplatsen eller att han kor er till flyget. Det kostar 600 Dalasi.

Att hyra bilen kostar for ett dygn 500 Dalasi. Det ar en Golf och den ser mycket fin ut. JAg vet ju inte so mycket om bilar men den ar ren och snygg. Den har dorrar till baksatet ockso so jag kan tanka mig satt det gor att fo in 4 passagerare och so foraren.

flyingnurse
Superflitig
Superflitig

Lams tours

Inlägg av flyingnurse » 2007-01-05 17:11

Tyvärr har det smygit sig in ett missförstånd, Lams hyr inte ut sin Golf till Turister och 500 dalasi det skulle ändå var för lbilligt med detta belopp eftersom försäkringen skulle vara mycket dyrare. Det finns andra privata uthyrare.
Så Glöm detta med att hyra Golfen!

Skriv svar