Kanta Residence , Port el Kantaoui

Skriv svar
anna68s

Kanta Residence , Port el Kantaoui

Inlägg av anna68s » 2007-04-08 18:08

hej
jag, min man och våra två barn ska eventuellt åka till Port el Kantaoui
och bo på kanta residence. undrar om någon här som bott där? Vad finns att göra för barn där? shopping? matställen?
hur mycket fickpengar kan tänkas behövas? antar att man i alla fall äter ute en gång per dag och åker på nån utfärd.
har hört att det finns pirat båtar och skulle vilja veta mera om dom

anna

cranky
Flitig
Flitig

Inlägg av cranky » 2007-04-09 11:17

Gå till tråden "Kanta Residence" där hittar du info.

Cranky

eliza
Flitig
Flitig

Re: Kanta Residence , Port el Kantaoui

Inlägg av eliza » 2007-04-09 18:01

anna68s skrev:hej
jag, min man och våra två barn ska eventuellt åka till Port el Kantaoui
och bo på kanta residence. undrar om någon här som bott där? Vad finns att göra för barn där? har hört att det finns pirat båtar och skulle vilja veta mera om dom
I PEK finns ett litet zoo som kan vara intressant för barnen och det finns en nöjespark med karuseller och diverse åkattraktioner också. Finns även ett "vattenland" men har inte själv varit inne där. Turer med piratbåtar och andra typer av båtar kan man boka i marinan, finns många där som ordnar utflykter till havs.

Gillar själv Kanta (men har bott i hotelldelen). Deras trädgård och poolområde är jättefint.

Vera
Flitig
Flitig

Inlägg av Vera » 2007-05-17 18:12

Hittade flera bilder från Kanta och många andra hotell på www.tripadvisor.co.uk
Det är privatpersoner som lagt upp semesterbilder. Men man får en bra bild av hur det ser ut och vad folk har på sig etc. Kan vara ett bra tips för er som är nyfikna på hur semestern i Tunisien kommer att bli.

Skriv svar