Skandinaviska tjejer i Alanya - Turkar

Travlar

Skandinaviska tjejer i Alanya - Turkar

Inlägg av Travlar » 2008-05-15 19:56

Hej! har hört väldigt mycket snack om att Skandinaviska tjejer bara åker ner dit för att träffa turkiska killar. Stämmer det här? jag är en kille på 18 år som ska ner till alanya med mina polare, och då vill man ju ha lite brudar ;)
Är det då mkt svårare nere i Alanya att fixa nån i jämförelse med typ grekland eller cypern ? .. '

//orolig ^^

Lovelyloo
Superflitig
Superflitig

Re: Skandinaviska tjejer i Alanya - Turkar

Inlägg av Lovelyloo » 2008-05-15 23:53

Travlar skrev:Hej! har hört väldigt mycket snack om att Skandinaviska tjejer bara åker ner dit för att träffa turkiska killar. Stämmer det här? jag är en kille på 18 år som ska ner till alanya med mina polare, och då vill man ju ha lite brudar ;)
Är det då mkt svårare nere i Alanya att fixa nån i jämförelse med typ grekland eller cypern ? .. '

//orolig ^^
Äsch, tror det är mkt prat bara.
Folk som åker dit far nog dit för själva stället, inte just för killarna.
De som åker dit för killar har nog redan sitt stadiga där nere.
Finns huuuur mycket tjejer som helst där under högsäsongen och alla är nog inte ute efter turkar.
Du hittar nog nån ;P

tiiintiiin

Inlägg av tiiintiiin » 2008-05-19 13:57

Vi är två tjejer som åker till alanya. Jag är i vilket fall inte ute efter turkiska killar :lol:

feliice
Bofast
Bofast
Kontakt:

Inlägg av feliice » 2008-05-29 16:41

Nar jag akte tıll Alanya första gangen var det med mına svenska kıllkompısar och ınte hade val jag tankt o traffa nan har nere ! Men men shıt happens =) Alskar Turkıet och mın turk .. traffar man nan sa gör man det jag letade ınte dırekt ! =)

Ricardo27
Flitig
Flitig

Helt ärligt!!!

Inlägg av Ricardo27 » 2008-06-01 16:57

Helt ärligt, nu kommer säkert påhoppen hagla, men jag skriver som det är.
Om ni är killgäng som åker till Turkiet för att festa och träffa brudar. Glöm det! Jag kan garrantera att ni kommer kunna festa ordentligt!!

Men glöm tjejer, dom flesta tjejer (svenska) kommer vara extremt sjukt uppvaktade av turkiska killar, och majoriteten av dessa tjejer kommer falla för charmen och semesterflirten. Och svenska killar kommer dessutom bli riktigt illa behandlade om du raggar på en skandinavisk tjej som är uppvaktad av en turk. Sorry kilar.... Turkiska killar dominerar bland skandinaviska tjejer i turkiet.

Som sagt nu kommer alla tjejer här hoppa på mig , IGEN, men det är sanningen. Av alla kompisar och rykten jag hört, så är turkiet helt fel ställe för att ragga. speciellt på skandinaviska tjejer.

Mariiie
Superflitig
Superflitig

Re: Helt ärligt!!!

Inlägg av Mariiie » 2008-06-01 17:26

Ricardo27: Det finns inget att hymla om. Jag skulle inte heller valt Turkiet eller Alanya som partystad om jag var kille i 20-25 års åldern. Tycker det verkar som de flesta tjejer äääälskar turkiska/kurdiska killar, inklusive mig då. Jag tycker inte att en bråkdel av alla svenska killar som finns har ens hälften så mycket charm som de turkiska killarna. Om jag spår min egen framtid så blir det giftemål med en turkisk kille. Jag är urless på svenska killar och tycker det känns mycket mer spännande med killar från turkiet. Men hur spännande det blir sen när man varit tillsammans ett tag, det återstår ju att se. Religionen kan ju sätta käppar i hjulet och det kvinnoförtryck som finns kan ju också gå över styr. Men just nu så känns det som att det blir en turk som blir min framtida man.

/Marie

JennyTuff
Flitig
Flitig

?

Inlägg av JennyTuff » 2008-06-02 12:44

Jag fattar inte nått! Jag har varit på ett antal "party" resor med mina tjej kompisar o det har varit en oskriven regel att INTE hålla med "inhemska" killar. Jag skulle personligen aldrig någonsin kunna ha sex,flörta etc med en kille från landet man besöker. Det e inte för att jag på ngt sett e rasistisk men jag vet ju hur dom håller på med alla turister. sen kanske ngn/ ngr haft tur o träffat mannen i sitt liv! Men jag har så svårt att förstå hur alla går på deras "du e det vackraste jag mött" snack! Förklara för mig.

Detta bäddar givitvis för massa påhopp men so be it!

Ricardo27
Flitig
Flitig

Inlägg av Ricardo27 » 2008-06-02 21:00

Jag vet att vissa av er inte gillar mina inlägg, men även att vissa faktiskt håller med. Och när någon ställer en fråga om Turkiet är rätt plats att träffa tjejer på, så måste ju svaret vara ärligt. Och med andra ord så är det ju inget påhopp mot er svenska/skandinaviska tjejer.

Majoriteten av er kommer att falla för en turkisk kille, och självklart kommer ni säga " Han är inte som dom andra, han är ingen player" Innerst inne vet ni hur naivt det låter.

tycker denna artikel är så klockren och verkligen säger mycket!!!
Kolla själva!!!

http://www.aftonbladet.se/resa/article371629.ab :shock:

Men ni gillar ju sånt, Enligt mig är vissa svenska/skandinaviska tjejer lika vidriga som vissa killar som gör sex resor till Thailand.

"the debatt is on"! Again :!:

JennyTuff
Flitig
Flitig

Inlägg av JennyTuff » 2008-06-02 21:03

Ricardo27 skrev:
Majoriteten av er kommer att falla för en turkisk kille, och självklart kommer ni säga " Han är inte som dom andra, han är ingen player" Innerst inne vet ni hur naivt det låter.

tycker denna artikel är så klockren och verkligen säger mycket!!!
Kolla själva!!!

http://www.aftonbladet.se/resa/article371629.ab :shock:

Men ni gillar ju sånt, Enligt mig är vissa svenska/skandinaviska tjejer lika vidriga som vissa killar som gör sex resor till Thailand.

"the debatt is on"! Again :!:
No way josé kan jag bara säga jag skulle ALDRIG falla för en turk! Lebbiga raggnings repliker o stirrande ögon. No thanxs dessutom har jag pojkvän

JennyTuff
Flitig
Flitig

Inlägg av JennyTuff » 2008-06-02 21:08

Artikeln slår verkligen spiken på plats ;)! Jag fattar inte hur man kan gå på allt dom säger, herregud!

Ricardo27
Flitig
Flitig

Inlägg av Ricardo27 » 2008-06-02 21:09

Jag måste ju beundra din kille som släpper ner dig till turkiet:)
En kompis flickvän åkte ner förra sommaren med sin syster, dom skulle bara sola bada och hon skulle minsann inte INTE ALDRIG falla för någon sliskig strandraggare.

Hon kommer hem och bryter ihopp och berättar att hon hade haft oralsex med en kille där nere. Och det finns MÅNGA många sånna sanna historier.
Lova att du berättar hur det gick sen i sommar Jenny:)

Återigen ALLA tjejer är ju inte sånna som "strular" omkring nere på chartern.
Men jag måste nog säga att majoriteten mellan 14-35 år som åker ner gör det.

JennyTuff
Flitig
Flitig

Inlägg av JennyTuff » 2008-06-02 21:13

Ricardo27 skrev:Jag måste ju beundra din kille som släpper ner dig till turkiet:)
En kompis flickvän åkte ner förra sommaren med sin syster, dom skulle bara sola bada och hon skulle minsann inte INTE ALDRIG falla för någon sliskig strandraggare.

Hon kommer hem och bryter ihopp och berättar att hon hade haft oralsex med en kille där nere. Och det finns MÅNGA många sånna sanna historier.
Lova att du berättar hur det gick sen i sommar Jenny:)

Återigen ALLA tjejer är ju inte sånna som "strular" omkring nere på chartern.
Men jag måste nog säga att majoriteten mellan 14-35 år som åker ner gör det.
Hjärtat jag åker dit med min pojkvän. Du kan nog inte förstå hur äckliga jag tycker dom är... Jag har som sagt varit på "party" resor med mina polare o blivit "stött" på i alla möjliga former. ALDRIG ALDRIG att jag skulle gå på skiten. Jag tycker rent ut sagt att dom är äckliga

Ricardo27
Flitig
Flitig

Inlägg av Ricardo27 » 2008-06-02 22:10

Bra Jenny!
Det visar att du är en smart tjej:)

Men jag tycker synd om din pojkvän, jag tror inte dessa killar kommer lämmna dig ifred, trots att du har pojkvän.

Får jag fråga 2 frågor:

1: är du blond eller brunett?

2: hur gammal e du?

JennyTuff
Flitig
Flitig

Inlägg av JennyTuff » 2008-06-02 22:13

Ricardo27 skrev:Bra Jenny!
Det visar att du är en smart tjej:)

Men jag tycker synd om din pojkvän, jag tror inte dessa killar kommer lämmna dig ifred, trots att du har pojkvän.

Får jag fråga 2 frågor:

1: är du blond eller brunett?

2: hur gammal e du?
Tyvärr så e jag blond, vet att det e en stor nackdel :). Jag är snart 26 år fyllda, känns som att jag har lite skinn på näsan o kan säga ifrån om nått går över styr. Min pojkvän har inte ngr som helst problem med att säga "ifrån" o det gör mig lite rädder måste jag säga, har hört att dom e ganska kvicka på att slåss därnere?

MariaN
Superflitig
Superflitig

Inlägg av MariaN » 2008-06-02 23:04

Ricardo... nu har du ju tagit upp den här debatten x antal gånger. Vart vill du komma?

Om du nu tycker att skandinaviska tjejer är så naiva och dumma och bara är ute efter turkar så åk inte till turkiet då. Välj ett annat resmål.

Det kanske är så att svenska tjejer gillar turkiska killar, men låt det vara så då. tycker du verkligen att det är ett så stort problem? Om du bara tänker på ditt eget liv och slutar oroa dig för andras så kan jag nästan garantera att du kommer bli mycket lyckligare.
du för bara negativ energi runtomkring dig när du går och stör dig på små petitesser, som inte ens berör dig själv och ditt eget liv.

Kärleken är härlig ovsett vilka det gäller, vilka nationaliteter man har och vart man funnit kärleken.

Jag tror alla människor vet bäst inom sig själva vad och vem som är bäst för dem och vad som gör dem lycklig.

mimmianna
Flitig
Flitig

Inlägg av mimmianna » 2008-06-03 08:19

Men snälla... kan verkligen inte göra annat än hålla med MariaN.. Bry er inte så mycket om slibbiga raggningsrepliker och vem som faller för dessa. Bott i Alanya och sett dessa strandraggare. I verkligheten är det inte många som faller för just dessa. Några småtjejer.
Däremot är många riktiga skådepelare i Alanya och krossar hjärtan hit och dit, men det är inte så mycket att göra, många tjejer går till nästa dagen efter. Vissa tjejer har verkligen blivit lurade och det är inga naiva småtjejer vi pratar om.
Men låt folk göra som dom vill!!! Om jag hade lyssnat på alla dumma kommentarer hade jag aldrig träffat min kärlek i Alanya. Och nej jag föll verkligen inte för slibbokommentarer utan för att denna kille var sig själv, väldigt självsäker och extremt annolunda än någon annan jag träffat.

Angående hårfärg så spelar sådant ingen roll i Alanya. De drar i en även om man har allt hår i sjal/keps eller whatever. Kan ju tillägga att jag generellt sett tycker folk i Alanya är grymt otrevliga och rekomenderar aldrig någon att åka dit. Är man införstådd med detta kan man ändå ha kul där:)

JennyTuff
Flitig
Flitig

Inlägg av JennyTuff » 2008-06-03 11:12

Hej igen,

Jag hoppas verkligen inte att jag trampat ngn på tåna. Jag tycker det e ganska skönt med debatt alla människor e olika o det e väl skönt att kunna prata om det? Det här e ett forum o det finns faktsikt till för just det.

Jag står fast vid att jag tycker strandraggarna e läbbiga oavsett vart i världen man befinner sig.

Jossejos
Flitig
Flitig

Inlägg av Jossejos » 2008-06-03 11:26

Larvig diskussion som inte hör hemma på ett reseforum utan på msn.

JennyTuff
Flitig
Flitig

Inlägg av JennyTuff » 2008-06-03 11:28

Jossejos skrev:Larvig diskussion som inte hör hemma på ett reseforum utan på msn.
Okej, det e DIN åsikt. Jag börja diskutera för att höra vad man faller för? Och hur många det e som går på allt "vissa" säger.

Jossejos
Flitig
Flitig

Inlägg av Jossejos » 2008-06-03 11:48

JennyTuff skrev:
Jossejos skrev:Larvig diskussion som inte hör hemma på ett reseforum utan på msn.
Okej, det e DIN åsikt. Jag börja diskutera för att höra vad man faller för? Och hur många det e som går på allt "vissa" säger.
Nej det är inte bara MIN åsikt det är flera personers åsikt. De flesta som skriver här verkar intelligenta nog att inte "gå på" allt "vissa" säger som du uttrycker det.

Skriv svar