Skapa nytt ämne  

<  Turkiet  ~  Fantastiskt Hamam Side

marinella
Postat: 2008-05-31 12:46 Svara med citat
Jag var på Cinar Gardens Hamam det var mitt bästa hamam någonsin (gjort 6 stycken förut)
Massören Apo är helt fantastisk.
Rekomenderas varmt. // Ingela
Användarens profil
Foo
Postat: 2008-06-02 14:38 Svara med citat
Det är antecknat! Vi ska dit om ca en månad.
Användarens profil
tone
Postat: 2008-06-14 15:57 Svara med citat
Ja ha!!
De va ju lite otippat!! Har bott på hotellet men tog ingen hamam där...nej då ja gick till ett annat hotell...svättades som en gris för att ta mej dit..phu!! Typist...gräset e grönare på andra sidan typ...hihi.Men då vet ja. Bodde du där då de e all inclusive??
Ja bodde där innan de blev så. Iof hade dom för barn då...kompisars barn hade de då.
Vad tyckte du om all inclusive , om du nu hade de? Va de bra utbud? Bara vissa tider?
Har bott på 5 stjärnigt AI i incekum(ochså med nazar) där kunde man i prinsip äta från kl 7 på morgonen till sena kvällen, sen va de natt soppa med.
Användarens profil Skicka e-post MSN Messenger
marinella
Postat: 2008-06-16 08:20 Svara med citat
Det fanns bara drink inclusive nu när vi bodde där i slutet på maj så det hade vi. Så skönt att slippa släpa på dessa vattenflaskor.
Vi åt på hotellet 2 gånger och det var ingen höjdarmat precis.
Trevlig personal, lite slitna rum men bra städning.
Jag tänker åka dit igen så småning om. // Ingela
Användarens profil
tone
Postat: 2008-06-16 13:43 Svara med citat
Ok. Ja som hade missuppfattat. Trodde de numer va all inclusive där. Men vad bet ni för drink inclusiv då?? De e ju bra att ta om man håller till mest vid poolen på dagarna. Vet de blev skit sura när vi bodde där o vi hade med oss eget vatten. De "beslagtog " dom!!!
Så e de annat i grekland, ex de hotellet vi bodde på nu, kunde vi ta med oss hem ifrån eller handla i affären o äta, dricka vid poolområde. En öl på affären 1 euro, 3 euro på resturangen hihi. Till lunchen köpte vi dricka i resturangen så klart men inte annars.
Användarens profil Skicka e-post MSN Messenger
marinella
Postat: 2008-06-17 08:37 Svara med citat
700:- / Veckan kostade drink inclusive / person.
Lite dyrt kanske men jag tyckte det var värt det.// Ingela
Användarens profil
Bia
Postat: 2008-06-17 13:37 Svara med citat
Hej.
Det är bra att veta att Hamam på Cinar garden är fantastiskt. Min man och jag bodde nämligen på Cinar 12.4-26.4 i år och massören Apo försökte locka oss att ta Hamam, vilket vi tyvärr inte gjorde. Nu kommer vi att igen åka till Cinar 31.10 för 2 veckor. Oj vad jag redan längtar dit. Side är toppen och likaså personalen på Cinar. Mern först skall vi njuta av den nordiska sommaren och sedan blir det Turkiet. Trevlig midsommar till er alla.
Användarens profil
Swedking
Postat: 2008-06-29 21:25 Svara med citat
Hejsan, ska ner i Augusti så vad kostar hamam i år ?
Cool
Användarens profil
Gia
Postat: 2008-06-29 23:19 Svara med citat
Swedking skrev:
Cool

Hejsan, ska ner i Augusti så vad kostar hamam i år ?

Det variera ju från ställe till ställe men mellan 200-300 kostar den variant som de flesta brukar ta, tror den är på 60 min. Du ska naturligtvis pruta så mycket det går och om ni är många som beställer samtidigt så brukar det gå lättare
Användarens profil

Visa inlägg nyare än:  

Sida 1 av 1
Skapa nytt ämne

Hoppa till:  

Copyright © Travelpix.nu 2010. All rights reserved. | Om Travelpix | Kontakt