|
 |
< Thailand ~ Koh Samui- MaeNam Beach. |
| Cat |
Postat: 2009-11-29 01:44 |
|
|

|
| Nu ska jag äntligen åka tillbaka till Thailand igen, det är många år sedan jag var där nu. Förra gången jag var där så hittade jag ett mycket fint ställe på Mae Nam stranden. Det hette Cleopatra Palace. Är det någon som vet om det finns kvar? Kanske du till och med har kontaktuppgifter? Jag hittade en e-mail adress på internet men den var inte aktuell längre. |
|
|
| Upp |
|
| Cat |
Postat: 2010-02-03 12:42 |
|
|

|
| Ja det var nog inte så konstigt att ingen visste vart Cleopatra Palace fanns. Stället var så ombyggt och jag kände knappt igen det. Det heter Castaway nu. Jag bodde inte där men gick förbi. Tyvärr hittade jag inte dom gamla ägarna sam jag tycket var mycket vänliga och hade sett fram emot att möta igen. Ganska stor chock fick jag också när jag såg hur mycket dom hade byggt. Utveckligen hade verkligen gått framåt. Det var visserligen 10 år sedan jag var där senast men jag hade ju inte kunnat drömma om att det skulle ha kunnat byggas så mycket under den tiden. Nästa gång blir det nog ett annat resemål. Det var bara för mycket den här gången. |
|
|
| Upp |
|
|
|