Skapa nytt ämne  

<  Bulgarien  ~  STOR RISK FÖR REGN I AUGUSTI I BULGARIEN?????

lalla7675
Postat: 2009-03-11 17:58 Svara med citat
Äre nån som har lite info om vädret...tyckte jag läste om en kvinna som var 2 veckor i augusti och hade 3 dagar sol resten regn!!!! Låter ju inte klokt????! Nån som vet vad som är troligast??
Användarens profil
Tom&Jenny
Postat: 2009-03-11 23:16 Svara med citat
nej kan säga att jag har varit där nere ca 8 eller är det 9 gånger tro? ääääh skit i samma .

men av dom resorna har 1 av dom varit ganska regning och enligt Bulgarena själv så har det inte varit så dåligt väger på 10 år och om ja minns rätt va det 2001.. annars så är aug högsäsong med temp på mellan 35-25 grader det som kan hända r att det kan komma en riktig skur under dagen ibland för att klara upp och bli som igen efter 20 minuter, det tycker jag är ganska skönt då det inte blir så fruktansvärt "kvalmigt" varmt
/Tom
Användarens profil Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
lalla7675
Postat: 2009-03-12 10:36 Svara med citat
Vad bra..jag tyckté de lät lite märkligt med regn i 2 veckor i augusti...?!..Med tanke på att de ligger så nära Turkiet o där är de ju alltid bra väder. Tack för de positiva svaret... Very Happy
Användarens profil
Robban
Postat: 2009-03-12 21:40 Svara med citat
Du behöver nog inte vara orolig, vi var där för 3 år sen i 1 vecka då fick vi regn vid 6 tiden på kvällen o det blev ruggigt kallt så vi var tvungen o köpa långärmade tröjor till 3 barn o 2 vuxna. Det var det enda regn vi fick den veckan i juli. Har även fått regn när vi var i Side i juli då det kom en ordentlig störtskur med hejdundrande åska.
Användarens profil
Ninni
Postat: 2010-05-02 22:07 Svara med citat
Det är några år sedan vi var där nu, i Albena var vi då. Vi åkte sista veckan i augusti och första i september. Och det regnade minst halva semestern. Vi hade kollat innan o enligt resebyråernas blad så var det fint väder även i september. När vi där nere frågade oss runt, så är tydligen september känt för regnmånaden, de skrattade gott åt det. Kan meddela att vi numera föredrar Turkiet Very Happy
Användarens profil
Bennie
Postat: 2013-08-06 07:26 Svara med citat
men av dom resorna har 1 av dom varit ganska regning och enligt Bulgarena själv så har det inte varit så dåligt väger på 10 år och om ja minns rätt va det 2001.. Isabel marant sneakers annars så är aug högsäsong med temp på mellan 35-25 grader det som kan hända r att det kan komma en riktig skur under dagen ibland för att klara upp och bli som igen efter 20 minuter,
Woolrich salg det tycker jag är ganska skönt då det inte blir så fruktansvärt "kvalmigt" varmt

Visa inlägg nyare än:  

Sida 1 av 1
Skapa nytt ämne

Hoppa till:  

Copyright © Travelpix.nu 2010. All rights reserved. | Om Travelpix | Kontakt