Skapa nytt ämne  

<  Bulgarien  ~  Blue Star Iskar - frukost

syran
Postat: 2010-05-07 09:12 Svara med citat
Åker till Iskar i augusti och undrar om någon som bott där kan tala om vad som fanns på frukostbuffèn. Min ena son är glutenintolerant så det vore kul att höra vad de serverar så jag vet vad han kan äta och om det är något smakigt överhuvudtaget Wink
Användarens profil
Tom&Jenny
Postat: 2010-07-16 09:10 Svara med citat
tyvärr så kan jag inte svara på hur det är med den glutenfria frukosten,dom har olika sorters bröd, grönsaker, korv,bacon,ägg,äggröra kaffe,the nektar saft,filmjölk,flingor av några olika modeller.
men hotellet i säg är en fint "budget" hotell, rent och fräscht. stort poolområde och nu har dom ju vatten rutchkanor som din son säkert kommer att gilla, hotellet ligger nära några poppulära uteställen så som laz palmas och därifrån kan det vara lite livat nattetid p ungdommarna.

vi bodde i lägenhet.

men det är nog bara att fråga på hotellet angående gluten.

/Tom
Användarens profil Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Robban
Postat: 2010-07-25 16:16 Svara med citat
Tom o Jenny: Jag får för mig att ni ofta far till bulgarien...har ni varit där i sommar? Är det mkt mindre turister där nu?
Användarens profil
Tom&Jenny
Postat: 2010-07-26 12:09 Svara med citat
ja det stämmer, vi har varit där ett 10 tal gånger.

i sommar har vi inte varit där ännu för vi åker alltid i mitten av augusti då det blivit lite lugnare då skolorna sak börja och semestern är slut för en del,sen ärresorna betydligt billigare då oxo.

turister är det nog lika mycket ännu då dom inte börjat med euro`n än, då misstänker jag att det kommer bli dyrare i turistorterna..

men än så länge är det fortfarande ett av de billigaste landet att turista i europa.
Användarens profil Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger

Visa inlägg nyare än:  

Sida 1 av 1
Skapa nytt ämne

Hoppa till:  

Copyright © Travelpix.nu 2010. All rights reserved. | Om Travelpix | Kontakt