TURKIET SEP ELLER OKTOBER RESESÄLLSKAP SÖKES

Finn nya vänner...
Post Reply
iss

TURKIET SEP ELLER OKTOBER RESESÄLLSKAP SÖKES

Post by iss » 2010-08-16 14:44

NÅGON SOM HAR TID,LUST OCH MÖJLIGHET ATT TA EN SISTA MINUTEN,SÅ BILLIGT SOM MÖJLIGT TILL TURKIET I SEPTEMBER ELLER OKTOBER.HÖR GÄRNA AV DIG ISÅDANA FALL SÅ VI FÅR MÖJLIGHET ATT LÄRA KÄNNA VARANDRA INNAN RESAN.JAG ÄR EN GIFT KVINNA MITT I LIVET OCH SÖKER ENDAST EFTER SERIÖSA VÄNINNOR SOM TYCKER OM ATT KOPPLA AV.SOLA,BADA,SHOPPA,GOD MAT,HAMAM OCH MASSAGE.HÖR AV DIG! :D [/b]

Hagar64

reskompisar

Post by Hagar64 » 2010-09-08 17:52

Hej. Ursäkta att jag skriver till dig, tyvärr så kan jag inte följa med. Har nyss kommit hem från Alanya. Men......det låter så trevligt det du skriver, precis som jag med tillägg av god mat och promenader/gå titta på det som finns runtomkring. Jag brukar tycka om att åka slutet på maj och i september men i år blev det augusti, skönt men otroligt varmt. Skulle du mot förmodan tänka dig sällskap vid ett annat tillfälle så vore det trevligt med kontakt. Jag har varit i Turkiet flera gånger och även rest i andra länder. Skriv gärna till cactus2010@live.se. Helt seriöst

Lina1970

Post by Lina1970 » 2014-09-10 17:31

Hej Jag tänkte åka till Side i helgen och då mitt resesällskap fått förhinder så söker jag efter nån trevlig som man kan umgås med och sola och slappa på stranden med. Hör av dig om det är intresant.
Linda

iss

Post by iss » 2014-09-19 23:34

Hej
Jag åker till Alanya på lördag.
Det var ju synd,men det kanske blir fler gånger.Hälsningar

Post Reply